Kozmetički i higijenski proizvodi
Ambalaža upravo u kozmetici ima prvorazredno značenje. Kod lansiranja nekog parfema ili kreme vrlo je važno da bočica ili kutija budu atraktivno i privlačno oblikovane. Kozmetička industrija pojavila se u Hrvatskoj tek nakon Prvog svjetskoga rata i to zbog neimaštine i zabrane uvoza luksuzne robe u poratno vrijeme.Porastom domaćeg kapitala početkom tridesetih godina 20. stoljeća, uspostavlja se trgovina s inozemstvom pa se u Zagrebu otvaraju specijalizirane parfumerije, gdje se mogu kupiti proizvodi svih svjetski renomiranih tvrtki. Jedna od takvih trgovina bila je Omnia u Gundulićevoj br. 8, koja je 1934. g. izdala i Katalog parfumerijskih, kozmetičkih, higijenskih i kućnih potrepština s reklamama za gotovo sve renomirane parfimerijske kuće od Coty-a do Burjois-a, od Nobiliora do Wortha.Istodobno mogu se u trgovačkim kućama kupiti i svakodnevniji preparati za široku potrošnju kao što su Nivea i Elida. Elidu je pedesetih godina 20. st. preuzela osječka Saponia, a najstarija zagrebačka tvornica kozmetičkih proizvoda NEVA preuzela je licencu za Beiersdorfovu Niveu.